Tuesday, April 3, 2007

Stavropoleos








4 comments:

Anonymous said...

Me likyyyy;), toata seria e dragutza, dar in special pozele 2,3 si ultima.
La poza a 3a, avand in vedere ca totul e simteric (arcadele, scaunele), spatura aia din asfalt arata urat…ca nuca in perete asa:). Iar in ultima poza dak imi si zici ce scria pe piatra aia, te declar eroul meu…:)).

p.s: aia care mai intrati aici..lasa-ti fratilor un comment ceva...ca e free:P

Unknown said...

place si la mine, octave :)

Bodo said...

apropo de ce a zis cookie, las si eu un comment
din pacate este la poza 3 :)

mi-e imi place, iar spartura aia din asfalt poate sa fie considerata ca si imperfectiune, si aici deschidem un subiect "tembel", imperfectiunile lumii exista... de ce sa nu le admiram... ?

Anonymous said...

Clasic, cromatic viu -chiar si fara culoare-, linistit si tihnit,... imortal....