Tuesday, October 7, 2008

From Hell

Ovi, dupa ce duminica i-a fost dat peste cap fusul orar cu sapte ore, dupa ce l-am stresat cu telefoane si mesaje a gasit astazi puterea sa-mi inmaneze noul meu Canon EF 85mm f/1.2 II L USM. Dupa umila mea parere acest obiectiv trebuia sa vina intr-o cutie pe care sa scrie "From Hell". Frumos, mare, anti-tanc, Canon, f/1.2, L, filtru UV B+W, este, defapt, cel mai simplu mod de a-ti vinde sufletul.

Dupa ce i-am facut cunostinta, pentru maxim 5 minute, cu 40D, l-am pus bine in rucsac pana cand, fiind la o cafea si o tigara cu departamentul DTP, cineva zice, posedat fiind probabil, uite bah ce lumina. Inevitabil, scot 40D-ul, scot 85-ul, fac o fotografie, de undeva, nu stiu de unde, apare instantaneu alt fotograf langa mine, mai apar 3 oameni, le arat fotografia pe display, incep sa se bata pentru ca toti vroiau sa stea la pozat, lumina se ducea rapid si tot ce puteau spune 5 oameni era frate, cat de tare este obiectivul asta. Haos total pentru un minut si certitudinea ca am luat boala L.


Revin cu noi fotografii cand imi iese neuronul din coma.

0 comments: