Thursday, January 31, 2008

Nikon anunta 3 obiective un DSLR si 6 compacte

Se pare ca stirile ajung ceva mai greu in partea mea a Bucurestiului dar, astazi 31 Ianuarie, va pot informa cu patriotism ca am primit 4 mailuri. De-o data. De la Nikon. Comunicate de presa. Am zis ca ori a dat coltu', putin probabil, ori a cumparat Canon, la fel de putin probabil, ori le-a pus cineva bomba la sediu. Ei bine din fericire nu era vorba despre asa ceva.

Mare zi mare alaltaieri, 29 ianuarie 2008 cand Nikon a dat 4 comunicate de presa anuntand un nou DSLR si 3 noi obiective.

Avand in vedere faptul ca doar comunicatul de presa referitor la Nikon D60 are 11 (unsprezece !) pagini (ignorand pe undeva conceptul de comunicat de presa) o sa revin cu detalii odata ce o sa inteleg si eu ceva din ele.

Cele trei obiective anuntate sunt :

AF-S Micro NIKKOR 60mm f/2.8G ED
AF-S DX NIKKOR 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR
PC-E NIKKOR 24mm f/3.5D ED

DSLR-ul este, dupa cum v-ati dat seama, D60-ul.

Update 31 ianuarie 2008 10:15 PM: intre timp cele 4 comunicate de presa datate 28 ianuarie s-au inmultit si au devenit 10. Au mai anuntat si 6 noi compacte.

Nikon COOLPIX S600

Nikon COOLPIX S550

Nikon COOLPIX S520
Nikon COOLPIX S210
Nikon COOLPIX P60
Nikon COOLPIX L18/L16

Traiasca Gmail si/sau providerul meu de net.



0 comments: