Wednesday, February 6, 2008

Ma pun la punct

Revin in forta si cu elan patriotic pe blog pentru ca providerul a decis ca azi am voie pe net. Si pentru ca eram deja mult prea fericit, mi-a fost adus aminte, brutal, ca Gmail isi rezerva dreptul de a inchide conturi de e-mail fara notificare prealabila si/sau justificare. Fara numar.

In legatura cu valul de comunicate de presa Nikon, comunic cu parere de rau ca traducerea, adaptarea si interpretarea unei... carti practic (cam 100 de pagini) nu va face subiectul unui post. Voi aborda tehnica atunci cand nu voi avea nimic de spus despre celelalte aspecte ale fotografiei.

In alta ordine de idei, mereu m-am intrebat, si stiu cu siguranta ca nu sunt singurul, cam cat ar trebui sa cer pe o fotografie daca ar fi sa o vand. Desi exemplul meu nu reprezinta cu adevarat piata, fiind un caz singular, observ o galerie online cu vanzare a carei prezentare am primit-o pe e-mail. Fotografiile, dimensiune A3 in editie limitata de 6 printuri, cu semnatura autorului , pot fi achizitionate la pretul de 200 euro + TVA per bucata. Galeria se numeste Ghid nepractic: Cum va cuceresc femeile si o puteti gasi aici. Asta asa, orientativ.

0 comments: