Friday, February 15, 2008

E secret.... 01

Urasc secretomania. Unii tin doar pentru ei. Sau habar n-au, ceea ce este foarte ok din moment ce suntem... OAMENI si nu putem stii tot, desi sa declari ca esti artist, restul sunt buruieni, si sa tii doar pentru tine, sau sa n-ai habar de nimic, mi se pare cacam izbesti curca-n gard.

Mai exact, ca sa ma fac inteles, am avut un profesor de vizual pe care il trageam limba 3.14 ore ca sa-mi dea un nume ceva si d-abia se indura nene. Omul este galerie de arta ambulanta dar foarte greu scoti ceva de la el.

Lasa tati, e unu in Grivita, recte je, care nu e artist ci doar... putin nebun dar asta ma face mai sexy deci nu se pune.

Dupa ce vor citi acest post cei care sunt in cautarea inspiratiei nu vor mai fi privati de SERGEI APARIN.




Restul pe Gugle sau mai exact aici. Somn usor!

2 comments:

Anonymous said...

prima si ultima sunt geniale..il iubesc pe omul asta..indiferent cine e el...

Aayana said...

Nici mie nu-mi plac, dupa ce am scris despre oamenii secretosi pe blog, una din prietene mi-a trimis mail si m-a intrebat ce am cu ea :D

Si nu dadusem nume, doar s-a simtit cu musca pe caiula...