Thursday, March 6, 2008

06/03/2008

- Baiatul de la internet, saracul, era cam de pe alta planeta. Totusi, am net... doar la mine in camera... router-ul trebuie sa-l configurez eu. Asta deoarece configurare router nu intra in fisa postului meu.

- Faptul ca nu am gasit o persoana care sa-mi printeze 4 (patru) pagini AZI, insemna fie ca nu am prieteni saritori si detinatori de imprimata, fie ca toti prietenii mei sunt foarte ocupati, fie ca toata gargara cu secolul tehnologiei este doar... gargara si ca un om banal ca mine nu poate printa 4 pagini cand are nevoie.

- Functioneaza DVD-ul cu tutoriale... ala venit tocmai din Canada.

1 comments:

Unknown said...

Ghinion, cu asa prieteni. Eu printez pentru majoritatea amicilor, la nevoie. Iti dai seama ca pentru prieteni sunt mereu disponibil. :)