Monday, March 24, 2008

Ce-i place cu adevărat fotografului

Vorbeam acum cu Ovi (se pare că îi dezamăgim pe ei care aşteptau bătaie la mine pe blog) despre fotografie. L-am întrebat cum pot să aflu câte fotografii am făcut până acum pentru că mi-e frică să nu-mi crape maşinăria. Este evaluată la 20.000 cadre. Ovi mi-a dat un raspuns care mi-a dat de gândit. Eu am făcut 43.000 de cadre şi nu a crăpat, nu ai cum să ai mai multe ca mine. Asta înseamnă cam 1194,4 filme. El face fotografie de 2 ani jumătate, eu de 8 luni.

Amândoi avem momente în care dăm peste fotografii vechi care nu ne-au plăcut la momentul respectiv dar acum ne spun ceva nou. Ceva ce ne scăpa acum x luni.

Mi-a mai spus că în ultimile 5-10 mii de cadre a început cu adevărat să evolueze. Eu nu mă pot evalua obiectiv dar cine mă cunoaşte ştie foarte bine că fotografia mea de ieri azi mi se pare plină de greşeli flagrante.

Este de acord cu mine şi cu părerea mea despre experimente, subiect pe care l-am abordat acum câteva zile pe blog. Ar trebui să experimentăm mai mult şi să vorbim mai puţin.

Ce-i place cu adevărat fotografului? Să vadă, obiectiv, că a evoluat. Punct.

3 comments:

Anonymous said...

deci ca sa se inteleaga: ne-am impacat si ne-ntelegem bine si suntem fericiti si ne iubim (intr-un sens strict heterosexual). de fapt am scris comentariul ca sa intre oamenii pe blog sa vada aici telenovele.
wow. sunt vedeta. am aparut pe blog la octavian! ^:)^ plecaciuni plecaciuni :P
discutia de care vorbeste octavian e reala! chiar a avut loc!! incredibil, nu-i asa?
VIATA BATE FILMUL

octavian.stangaciu said...

Normal. Am mai mulţi vizitatori când e în aer iz de telenovelă :))

Anonymous said...

da ziceti ma si de mine..:P